Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nápad pro reklamy na notebooky Fujitsu

7. 02. 2010 22:34:00
Toto je můj příspěvek do soutěže Fujitsu. Doufám, že se bude líbit. Více na www.soutez-fujitsu.cz.

Nápad pro reklamy na notebooky Fujitsu

Reklama číslo 1:

Muž přijde do práce, sedne si do kanceláře a zapne svůj běžný notebook. Jeho větráčky začnou vydávat obrovský hluk. Spolupracovníci se na něho otáčí a nevěřícně se dívaje. Muž si dá obličej do dlaní na znamení zoufalosti z hlučného větráku. Následuje reklamní slogan:

Nekupujte si vysavač. Kupte si notebook! Notebooky Fujitsu jsou tak tiché, že nic neuslyšíte. Fujitsu- přednost má zákazník.

Reklama číslo 2:

Pohled na posilujícího kulturistu (pouze hlava a tělo) jak posiluje, ale není vidět, co zvedá. Je vidět jeho silné dýchání a pocení. Když už kulturista skoro nemůže, přejede kamera pohledem na celého kulturistu. Kulturista zvedá běžný notebook. Následuje reklamní slogan:

Nekupujte si činky. Kupte si notebook! Notebooky Fujitsu jsou tak lehké, že je sotva ucítíte. Fujitsu- přednost má zákazník.

Reklama číslo 3:

Žena v práci si zapne notebook. Odloží na něj šálek čaje a odchází. Kamera zůstane pohledem na hrníčku s čajem a ten se začne vařit. Následuje reklamní slogan:

Nekupujte si vařič. Kupte si notebook! Notebooky Fujitsu se nepřehřívají a stále udržují vysoký výkon. Fujitsu- přednost má zákazník.

Reklama číslo 4:

Muž si koupí zcela nový, velice drahý pozlacený notebook. Doma si k němu sedne, aby ho vyzkoušel. Nefunguje. Muž neví, co s notebookem dál a tak jej dá do poličky s trofejemi. Následuje reklamní slogan:

Nekupujte si dekoraci. Kupte si notebook! Notebooky Fujitsu jsou spolehlivé a funkční. Fujitsu- přednost má zákazník.

Reklama číslo 5:

Velice bohatý pán vystoupí z limuzíny s dvěma pytli peněz, které jsou narvané penězi a vstoupí do prodejny s počítači. Pán řekne: „Chtěl bych si koupit notebook.“ Prodavač: „Ale jistě. Bude to stát...“ A cenu pošeptá do ucha. Boháč otevře úžasem pusu a po chvilce se zeptá: „Můžu platit kreditkou?“ Následuje reklamní slogan:

Nekupujte si zbytečně drahé hlouposti. Kupte si notebook! Notebooky Fujitsu jsou dostupné pro každého. Fujitsu- přednost má zákazník.

Reklama číslo 6:

Muž má v práci notebook a pracuje na něm. Náhle se notebook porouchá. Muž se rozzlobí a prohodí notebook oknem.

Nekupujte si cihlu. Kupte si notebook! Notebooky Fujitsu jsou vždy spolehlivé, rychlé a výkonné. Fujitsu- přednost má zákazník.

Autor: Lukáš Navara | neděle 7.2.2010 22:34 | karma článku: 4.86 | přečteno: 770x

Další články blogera

Lukáš Navara

Recenze: Interstellar

Pan Christopher Nolan je skutečný mistr svého řemesla. Prakticky vzato nenatočil film, který bych hodnotil jako špatný, nebo i jen nadprůměrný. Interstellar nám ukázal, že když se bratři Nolanovi do něčeho pustí, vznikne něco úžasného. Pojďme se na to podívat.

8.11.2014 v 12:01 | Karma článku: 6.57 | Přečteno: 530 | Diskuse

Lukáš Navara

Fejeton: Volit dnes už není v módě

Mnoho lidí sledovalo letošní druhé kolo senátních voleb se strachem, jiní s nadšením a poté se najde masová většina, které byly volby zcela lhostejné. A ne že by to bylo kvůli tomu, že se volby konaly jen v jedné třetině volebních obvodů, nebo že by průměrný Čech neměl zájem o politiku...

21.10.2014 v 10:00 | Karma článku: 6.59 | Přečteno: 326 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Marketa Kadhi

Na pláži

Vůbec by mě nenapadlo popisovat své dojmy z dovolené, nebo psát o tom, co se dá vidět na pláži, dokud jsem tam nepotkala vílu.

27.6.2017 v 18:16 | Karma článku: 13.05 | Přečteno: 662 | Diskuse

Karel Trčálek

Já jsem taky zarytý liberální demokrat!

Radostí mi praskla žilka, když jsem se dozvěděl, že nejsem tady na blogu jediným zarytým liberálním demokratem, že je nás tady povícero

27.6.2017 v 17:30 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 271 | Diskuse

Libuse Palkova

Je to ještě čeština?

Do našeho jazyka proniká tolik nových slov, že pokud bychom se díky nějakému stroji času mohli potkat se svým dřívějším já, nedokázali bychom se sami se sebou domluvit a nestačili bychom se divit.

27.6.2017 v 16:47 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 779 | Diskuse

Milan Šupa

Jak dojít ke spojení se Světlem?

Prožití spojení se Světlem je nejmocnějším a nejzásadnějším prožitkem, kterého se může člověku zde na zemi dostat. Má schopnost od základů změnit celý jeho dosavadní život.

27.6.2017 v 15:15 | Karma článku: 7.48 | Přečteno: 153 | Diskuse

Josef Komárek

Také jsem se necítil ubohým zakomplexovaným buranem.

Co všechno se člověk nedozví o pražských kavárenských intelektuálech (díky panu Petříkovi). Což jsou převážně individua, která plodí jen slova, slova, slova ..., a pohrdají obyčejnými pracujícími lidmi, kteří je celý život živí.

27.6.2017 v 13:50 | Karma článku: 37.92 | Přečteno: 1756 | Diskuse
Počet článků 43 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1552
Křesťan, student, spisovatel, moderátor rádia ICM, amatérský kritik restaurací.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.