Lukáš Navara

Kritika restaurací: Suchan Kaffee

9. 09. 2010 23:40:00
Moje druhá kritika restaurací vstoupí do jedné restaurace v Rakousku, aneb jaké to je, když mezi odpadky najdete hroudu zlata.

Především chci poděkovat za vaše ohlasy na moje minulé články, hodně mě potěšili.

Zvenku to nevypadá, že by tam nějaká restaurace byla. A světe, nediv se, opravdu tam žádná nebyla! Kavárnička Suchan Kaffee je především kvalitní kavárnou, jak hlásají jejich internetové stránky (no vida- je tu první hvězdička za internet), takže servírování jídel je pouze speciální příležitost při důležitých akcích. A já měl to štěstí (bystrý čtenář vytuší, že tady to páchne hodnocením něčeho dobrého), že jsem se tam šel najíst.

Takže, když vyčmucháte, že za okny se zrovna podává jídlo, nebo to prostě víte, vejdete do závodní jídelny. Skutečně, co se týče interiéru, byl velice strohý. Takže klasické hranaté stoly přikryté jen bílým ubrusem a na konci místnosti ničím nezajímavý prosklený bar. Takže za prostředí 0. I když musím přiznat, že když se opravdu pozorně zadíváte, všimnete si hezky vyřezávaných sloupů, které vedou směrem ke stropu.

Já a horda mých přátel zabereme jednu řadu stolů a já mám nyní čas zhodnotit hygienu. Kdyby tam tedy nějaká hygiena byla. Tento podnik viděl hygienu jen z okna rychlíku a to se před ní ještě schoval. Na zemi se válely podtácky a kapesníčky (i když toaletní papír by vypadal efektněji), na stolech byly fleky od čehosi a v květináči s 1 květinou plaval nedopalek cigarety. Zadržel jsem zuby a šel zkontrolovat záchody. Ty byly pěkné, až překvapivě pěkné. A dokonce i mé špionské oko zaregistrovalo dobré dodržování hygieny v kuchyni. Tak dejme tomu tedy 2*, protože udržet špičkovou hygienu při tak velké návštěvnosti může být obtížné.

Obsluha měla fofr, ale to neznamenalo, že by donesení jídla trvalo dlouhou chvíli. Skvělá rychlost si zaslouží 3*. Naneštěstí to znamenalo, že příjemného popovídání se příliš nedostalo. Ale to by mi zase tak moc vadit nemělo, protože německy stejně neumím šprechtit ani slovo. Ocenit se ale musí zájem o to, jestli nám chutnalo a popřání dobré chuti. Dejme tomu tak 2*.

Hrací koutek pro děti chybí. Sice vedle v sále byly nehlídané bubny, ale to tak nemusí být vždycky.

No a to nejlepší nakonec. To, co mi opravdu vyrazilo dech. Neuvěřitelné se stalo skutečným. Ať to doteď vypadalo jakkoliv příšerně, jídlo bylo excelentní. Měl jsem houbovou omáčku s hovězím masem a nudlemi. Něco tak dobrého v restauraci jsem jedl naposledy někdy dávno. Bravo! Bravo! Ještě teď slintám. Možná trochu přeháním, protože pár nedostatků by se najít dalo, ale i přesto dávám 5*.

No a teď poměr kvalita/cena. Moje jídlo stálo asi 11 Euro, což je, dejme tomu 275 Kč. Nic proti, ale za stejnou cenu bych si dal v McDonald ́s 2 obří menu i se zákuskem. Jistě, tady nejde o kvantitu, ale když to celé zhodnotím, dávám 1*.

Shrnutí:

Jídlo 5/5

Hygiena 2/5

Obsluha 2/3

Prostředí 0/3

Rychlost- 3/3

Internet- 1/1

Hrací koutek- 0/1

Cena 1/4

Celkem- 14/25 = 56%

(Dle nového pětihvězdičkového hodnocení- ** (2 hvězdičky))

Věta na závěr- Pokud máte silnější žaludek a jde vám čistě o jídlo, zajděte sem. Myslím, že i přes nedostatky by jídlo odsud měl ochutnat každý.

Hodnocená restaurace: Suchan Kaffee, Pfarrplatz 3, Freistadt

Autor: Lukáš Navara | karma: 8.82 | přečteno: 1780 ×
Poslední články autora