Kritika restaurací: Hospoda u Němečka

Dnes se podíváme na špatnou restauraci ve vesnici Dobrá. A tento protimluv není jediný. Potkáme dědečka hříbečka a neveselé překvapení na talíři. Nasaďte si bryndáky, šestá kritika je zde.

Hned z kraje zmíním, že jsem změnil hodnocení restaurací na standardní pětihvězdičkový systém. Předchozí hodnocení se mohlo zdát někomu nepřehledné, ale pokud byste chtěli původní hodnocení vrátit zpět, napište mi do komentářů.

Malá hospůdka na Šumavských kopcích se může pochlubit skvělým interiérem. Když vejdete dovnitř, hned vás ovine náruč babiččiny staré kuchyně. Vše je z kvalitně vyřezávaného dřeva, všude visí spousta obrazů a vyrytých ornamentů. Co by se ale dalo vytknout je celkem malý prostor. Ten naštěstí doplňuje venkovní terasa s příjemným výhledem na pohoří. Venku dále potěší přítomnost kinklajících se kuželek a zatoulaný míč. Těžko říci, jestli je tam ten míč pokaždé, ale zábava pro děti je zaručena.

Usedl jsem ke stolu a prakticky okamžitě ke mně přišla obsluha. Obsluhou byl velice sympatický hostinský. Přesně takový, kterého je možné vidět v pohádkách a naštěstí se tak i choval, čímž si zajistil slušné dýžko.

Objednal jsem záhadnou masovou směs, která byla v extrémně stručném jídelním lístku připsána propiskou. Extrémně stručným myslím uvedení názvu a ceny. Například u řízku s bramborem není problém rozpoznat, co dostanete na talíř, ale u masové směsi to problém je. Co je to za maso? Co bude za přílohu? Bude to grilované, nebo něco na způsob číny? Kdo ví. Nevyčítejte mi, že si objednávám něco, o čem nemám tušení, co to bude. Za to může má dobrodružná povaha.

Je na čase si nasadit rukavici a smést prach na parapetu. Je to tak! Jde se hodnotit hygiena! A zde přichází první velké zklamání. Nakouknul jsem do kuchyně a tam to rozhodně kdovíjak nevypadalo, ale rozhodně se to dalo zařadit jako průměrné. To samé toalety, či vnitřní prostor celkově. Už jsem si chtěl zapsat dobré hodnocení, když jsem spatřil největší hřích českých hospod- vymývání půllitrů ve stojaté vodě bez dalšího opláchnutí. Saponáty a bakterie- šup do mé pusy! (EDIT: Byl jsem však informován, že se zde nalézá Spulboy- automatická myčka sklenic)

O několik doušků piva později ke mně dorazilo jídlo. Za 120 korun přišlo veliké zklamání. Nejen, že masovou směsí bylo myšleno trochu vepřového a hodně zeleniny (především papriky a rajčat- ošklivé překvapení pro alergiky), ale to samé se dá koupit v obchodě za mnohem nižší cenu. Brambory byly dokonale zkažené a bez chuti. Chyběla tam minimálně sůl. Já sním prakticky všechno a prakticky všechno mi i chutná, ale tohle jídlo bylo vyložené zklamání. Úplně se mi dere do úst věta nejmenovaného pedagoga: „To bylo tak chabé, že jedna pětka je málo. Tady máš tři a jdi si sednout!“

Závěrem: Pokud nejste citlivky a nehodláte zde jíst, je to excelentní místo na pokec s kamarády či samostatné popíjení. Ale běda vám, jak si troufnete dát jídlo. A když už, vsaďte raději na ten řízek.

 

Hodnocení- * (1 hvězdička)

 

Hodnocená restaurace: Hospoda u Němečka, Dobrá na Šumavě 7, Volary

Autor: Lukáš Navara | čtvrtek 7.7.2011 23:40 | karma článku: 13,53 | přečteno: 2735x
  • Další články autora

Lukáš Navara

Recenze: Interstellar

8.11.2014 v 12:01 | Karma: 7,16

Lukáš Navara

Utrpení

14.2.2012 v 22:17 | Karma: 8,61