Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

(Ne)obyčejný román- Válka generací

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže pátý díl- Válka generací.

,,Tak co po mě chceš?“, ptal se Lev Losos, majitel 49,9% akcií firmy nadporučíka Juffa, vlastníka 49,7% akcií firmy a nervózně kráčel po pokoji sem a tam. ,,Podívejte se, pane Losose.“, řekl Juff. ,,V mém vlastním zájmu je zruinovat vašeho otce, obrat ho o jeho největší firmu a vám bych za to dal zbytek firmy Cheese and Milk Company+ 5% akcií firmy Houstan, kterou chci vzít vašemu otci.“,,Hmm… Ale když ho vy zruinujete o celou firmu, tak já o ni přijdu automaticky také, protože jsem jediným dědicem otcova majetku.“,,Tím bych si nebyl tak jistý.“ Lev se zarazil uprostřed kroku. ,,Jak to myslíte?“,,No. Kdysi jsme spolu kšeftovali a já mu v jednom z obchodů dal svou Bosiu, se kterou chce mít dceru.“,,Moment. No dobrá. Ten plán vám pomohu uskutečnit, pokud se jim to do roka povede.“ Náhle vpadla do místnosti Marieta:,,Drahý? Máš chviličku?“ ,,Pro tebe vždycky, boubelko.“, řekl Lev a vyšel za ní na chodbu. ,,Tak co je, má milovaná?“,,Víš, drahý, mě se ten Juff vůbec nelíbí…“,,Víš co? Popovídáme si s ním společně. Vešli do místnosti a Juff to komentoval: ,,Vy si s sebou berete svou ženu? Na jejím názoru vám asi hodně záleží.“,,Její názor je stejně tak důležitý, jako ten můj Juffe.“,,A víš, Lve, že ten tvůj poklad se včera nametal jako dán a podškrábl mi smlouvu o předání dvou desetin akcií firmy?“,,Juffe, ty si ale opravdu blb. V tom se s otcem shodujeme. Já vím, jak to včera probíhalo. Odejdi, prosím.“,,Pche. Však já vám ještě ukážu!“, hulákal Juff když odcházel z vily. ,,Tak co, Brubuchane, máš to celé nahrané?“,,Do puntíku!“,,Fajn, jedem.“  Mezitím Lev Losos zase začal kráčet sem a tam. ,,Marieto, prosím, dojdeš mi pro poštu?“,,Ale jistě drahý.“ O chvíli později seděl Lev ve svém pohodlném, koženém křesle a díval se na dopisy. ,,Ták, copak to tu máme. Účty, účty, účty. Hm hm hm. Á vida! Dnešní horoskop: Lvi- Dnes se vám stane něco nečekaného. Raději dnes neobchodujte. No né! Dopis od autora! Píše: Rozhodl jsem se, že se dostaneš do menších problémů, ale asi se z toho vysekáš. No, nevypadá to na moc šťastný den, viď drahá?“,,Ano“, přitakala Marieta a odběhla pryč. Lev pokračoval v pročítání pošty. ,,Co je zas tohle? Účet ze Zlaté makrely? CO?! TOLIK?!“, křikl a spadla mu čelist na zem. Naštěstí tam přiběhl detektiv Jonson a čelist vrátil na původní místo. ,,Jdeš mi zrovna do rány, Jonsone! Chci prověřit tento šílený účet. Na tom se mi něco nezdá. A kvůli čemu jsi za mnou přišel?“ ,,No já jen, že jaký si podivný detektiv, kterého neznám šmíroval váš dům ještě před tím, než k vám přišel Juff. Podle všech stop ho nasadil váš otec.“,,A co jste s ním udělal?“,,Nic, on mě totiž zahlédl a urychleně zmizel.“,,Tak on už mě i šmíruje a co ty, šmíruješ mého otce?“ ,,Kdepak! To není možné. On si najal spousty Kung-Fu bojovníků, kteří ho a jeho dům neustále hlídají.“,,No dobře. Tak si vezmi ten účet a běž to prověřit.“,,Ovšem!“  Mezitím ve své vile pan Losos starší volal Juffovi do limuzíny. ,,Tak promiň Juffe. Hele, potřebuju zruinovat svého syna. Když mi pomůžeš, dám ti 49% firmy Houstan + celou firmu Nechutně moc dřeva.“ ,,Tak fajn. A co po mě chcete?“,,Chci, abys vzbouřil pracovníky firmy Milk and Cheese Company proti Lvovi a tak firmu získal. Nakonec ji rozpustíš a všechno vybavení prodáš. Tak vyděláš majlant a Lev přijde ke krachu. Tak co ty na to?“,,Platí!“  Detektiv Jonson dorazil do restaurace Zlatá makrela a vyslýchal ředitele restaurace avšak nenápadně. Vymyslel si, že si chce objednat rezervaci a převlékl se za klasického boháče. ,,Ale já nevím, zda-li si tu mám objednat rezervé. Jeden z mých bohatých kamarádů, pan Losos, který tu včera platil mi prozradil, že je to u vás velice drahé.“,,Ó to ne, pane. Jenže ten pracháč si objednával jen ta nejdražší jídla.“,,Opravdu? A jakože mi druhý přítel, pan Lev Losos, pověděl, že mu účtenka přišla neprávem? Mám snad říci policii, že berete úplatky?“,,Ale… Vždyť nemáte žádné důkazy! Jak mi dokážete, že jsem vzal úplatek, co? Najděte mi jediný důkaz!“,,No dovolte! Co si to ke mně dovolujete, osobo?!“,,Promiňte, pane, ale rozzlobil jste mě…“ ,,Neomlouvejte se. Ale víte co, mě je to jedno, zda-li berete úplatky, nebo ne. Já jsem vám lhal. Nejsem žádný pracháč, nýbrž tajný agent pana Lva Lososa a ten vám posílá toto.“, vytáhl tučnou obálku plnou peněz a hodil ji řediteli restaurace. ,,Vy mě podplácíte? A co pro vás můžu udělat?“,,Pouze předejte účet panu Lososovi staršímu a ten ať ho zaplatí.“,,Tak dobrá.“, řekl ředitel a detektiv odcházel. Ředitel si sám pro sebe mumlal:,,Takže pan Losos starší mě podplatí, abych dal účet jeho synu a jeho syn mě podplatí, abych dal účet panu Lososovi. No, jestli to takhle půjde dál, přijdu si na slušný peníz.“,,Á promiňte, zapomněl jsem si tu svou brašnu.“, ozval se detektiv a vytrhl ředitele z mumlání. ,,Ano, vezměte si jí.“, zamumlal ředitel, Jonson popadl tašku a odcházel.  ,,No super!“, řekl Lev Losos, když si nahrávku poslechl. ,,Jak jste dokázal celý ten rozhovor nahrát a ještě to jeho mumlání?“,,Celou dobu jsem měl mikrofon ve své aktovce.“,,Jsi skvělý, detektive. Tu máš odměnu. Tak teď už to jen předám policii a účet si zaplatí otec.“ Náhle zazvonil telefon. ,,Kdo je tam?“, zeptal se Lev. ,,Tady tvůj milovaný tatínek.“,,Co otravuješ?!“,,Hele, jak nevím, jaks to dokázal, ale tímto dnem ti vyhlašuji válku!“,,Klidně!“, zařval Lev a prásknul s telefonem. Pak ho zvedl, očistil ho a zavolal policii. ,,Však se ještě uvidí, kdo z nás vyhraje.“, říkal si sám pro sebe. Do pokoje přišla Marieta. ,,Drahý. Já ti nechci povídat do tvých záležitostí s otcem, ale co kdyby ses s tátou usmířil a tím zlomil tu kletbu?.“,,Tak fajn. Já to zkusím, zlato. Ale jen kvůli tomu, abys mě neobviňovala, že jsem to alespoň nezkusil.“, potřetí zvedl telefon a zavolal si obrněný vůz. ,,Jonsone, vyřiďte, prosím tu záležitost místo mě, já musím jet.“,,S radostí.“  Nasedli do auta a přijeli k vile pana Lososa. Lev vystoupil a v tu ránu si všiml několika odstřelovačů. ,,Co tu chceš?!“, křičel pan Losos u balkónu. ,,Nic táto! Jen se s tebou chci usmířit. Klidně si nech své peníze i firmy! Mám tě rád a myslím si, že válka je zbytečná!“,,Kecáš! A i kdyby, stejně tě nenávidím! Zastřelte ho!“ Lev už byl ale v autě a urychleně ujížděl pryč.

Autor: Lukáš Navara | sobota 5.4.2008 10:46 | karma článku: 7,03 | přečteno: 874x
  • Další články autora

Lukáš Navara

Recenze: Interstellar

Pan Christopher Nolan je skutečný mistr svého řemesla. Prakticky vzato nenatočil film, který bych hodnotil jako špatný, nebo i jen nadprůměrný. Interstellar nám ukázal, že když se bratři Nolanovi do něčeho pustí, vznikne něco úžasného. Pojďme se na to podívat.

8.11.2014 v 12:01 | Karma: 7,16 | Přečteno: 550x | Diskuse| Kultura

Lukáš Navara

Fejeton: Volit dnes už není v módě

Mnoho lidí sledovalo letošní druhé kolo senátních voleb se strachem, jiní s nadšením a poté se najde masová většina, které byly volby zcela lhostejné. A ne že by to bylo kvůli tomu, že se volby konaly jen v jedné třetině volebních obvodů, nebo že by průměrný Čech neměl zájem o politiku...

21.10.2014 v 10:00 | Karma: 8,32 | Přečteno: 340x | Diskuse| Politika

Lukáš Navara

Utrpení

Krátká báseň o utrpení, protože ve světě je mnoho zla a proto se nemůžeme vždy smát...

14.2.2012 v 22:17 | Karma: 8,61 | Přečteno: 931x | Diskuse| Poezie a próza

Lukáš Navara

Kritika restaurací: Švejk restaurant

Někdo, kdo vydělává na dobrém jméně příběhů a nejslavnějším českém vojákovi z dob Rakouska-Uherska. Je to ostuda, nebo si název zaslouží?

20.1.2012 v 0:07 | Karma: 12,59 | Přečteno: 2291x | Diskuse| Cestování

Lukáš Navara

Kritika restaurací: Cikánská jizba

Navštívil jsem restauraci, kde je o zábavu postaráno, překvapivě dobré jídlo a kde rasismus skutečně nemá své místo ani opodstatnění. První kritika roku 2012 čeká na přečtení.

5.1.2012 v 23:40 | Karma: 12,38 | Přečteno: 4035x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci schválili zrušení 160 let starého zákona zakazující potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1618x
Křesťan, student, spisovatel, moderátor rádia ICM, amatérský kritik restaurací.

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články