Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naďa Straková

19. 11. 2007 8:00
jazyk

Lukáši, řekněte mi, kolika jazyky že to mluvíte? Díky

0 0
možnosti

Bujo7

19. 11. 2007 20:53
Re: jazyk

Mluvím 2 jazyky: češtinou a částečně angličtinou. Moc se vám omlouvám, ale chodím do deváté třídy základní školy. Pokud narážíte na o, z čeho usuzuji, že je čeština nejtěšší jazyk na světě, tak vám řeknu, že jsem to slyšel od svého okolí. Vy znáte nějaký těšší jazyk? Pokud ano, řekněte mi, rád se poučím. Přece jen jsem ve věku, kdy informace především sbírám. Děkuji

0 0
možnosti

Bujo7

19. 11. 2007 20:55
Re: Re: jazyk

Pardon. Nevím na co jsem myslel. Samozřejmě se píše těžší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1618x
Křesťan, student, spisovatel, moderátor rádia ICM, amatérský kritik restaurací.

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články