Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Eraser1

25. 12. 2007 13:02
dement

Co je tohle za dementa?

0 0
možnosti
LN

Bujo7

26. 12. 2007 23:22
Re: dement

Pane, vy jste chudák, který nedokáže vnímat to, co se mu říká. Tento dement je jeden z nejlepších žáků základní školy T.G. Masaryka v Českém Krumlově. Nejedná se samozřejmě o žádnou školu pro zvláští děti, které vy asi nazýváte dementy. Vaše chování a přístup je zcela nevhodný. V tomto případě jste se jako dement zachoval spíše vy.

0 0
možnosti

* * * * * * *

23. 12. 2007 8:57
Psychiatrie.

Shlédnul jsem video, ale nepřipadalo mi to zábavné. Ty záškuby ve tváři při řeči jsou způsobemny užíváním nějakých léků, a nebo je to vrozené ?

0 0
možnosti
LN

Bujo7

26. 12. 2007 23:25
Re: Psychiatrie.

Já osobně jsem si nevšiml žádných záškubů. Vy byste asi neměl ani odvahu veřejně vystoupit a narozdíl od jiných jsem nikdy nebral žádné drogy, nepiji žádný alkohol a nekouřím jakékoli kuřivo. Zda-li se vám nelíbí můj vzhled, rád bych viděl ten váš.

0 0
možnosti

evbwao

23. 12. 2007 2:42
Tohle nemůže připadat vtipný ani retardovanýmu šimpanzovi.

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0 0
možnosti
LN

Bujo7

26. 12. 2007 23:28
Re: Tohle nemůže připadat vtipný ani retardovanýmu šimpanzovi.

Respektuji váš názor a každému připadá vtipné něco jiného. Každopádně video bylo i částečně poučné. Myslím si, že šimpanz by se na to vykašlal, protože nemá dostatečnou inteligenci, aby to pochopil.

0 0
možnosti

marek

22. 12. 2007 20:37
Ale klid, je

ještě mladičký, tak nebuďte tak přísní - na ten věk je to celkem šikovnej kluk, ne? Jednou na to bude s uzarděním vzpomínat :-)

0 0
možnosti

k.

22. 12. 2007 18:35
boze muj

wtf is that?

0 0
možnosti

Drahomír Kvasnička

22. 12. 2007 18:23
Sorry, kámo.

Vydržel jsem se dívat přesně minutu a čtyři vteřiny. Dál jsem neměl odvahu, abych se fakt neumlátil smíchy. Někdy je lepší, když lenoch nedělá NIC... Ne všechno, čemu se směje mamka, je k popukání... Třeba příště zaboduješ s něčím jiným..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS