Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dimple

19. 11. 2011 13:01
Nerozumím:

Byl jsem sice potěšen, ale nepříjemné překvapení záhy následovalo.... atd. Větná spojení si odporují

0 0
možnosti

ivahut

4. 11. 2011 10:30
Taky tomu nerozumím...

Nic mezi těstovinami z čerstvých surovin? Navíc jídla v restauracích v nákupních centrech jsou všude vždy spíš na vlastní nebezpečí.

0 0
možnosti

Bujo7

4. 11. 2011 15:58
Re: Taky tomu nerozumím...

Ano, nic tam nebylo, ale jak jsem psal, vše bylo zalito, takže nic mezi prostě nebylo potřeba. Jídla v nákupních centrech jsou na vlastní nebezpečí, ale občas je to jídlo dobré (sice vzácně, ale stává se to) a takové perly se snažím najít.

0 0
možnosti

pá_ja

4. 11. 2011 10:21
Nějak

tomu nerozumím, mezi plátky nebylo nic a přesto spokojenost?

Já bych si spíš připadal ošizený a to nemluvím o špinavém nádobí! Mám chápat hvězdičky tak, že 1 hvězda je nejméně?

Pak potom nerozumím celkovému hodnocení, že vše bylo chutné a dobré, když 2 hvězdy jsou tak na dostatečnou podle školní stupnice nebo je to obráceně?

Lasagne je opravdu jídlo, na kterém se kuchař moc nepředvede.

0 0
možnosti

Bujo7

4. 11. 2011 16:01
Re: Nějak

Vše, co by normálně bylo mezi plátky, bylo mimo plátky nalité nahoru. 0 hvězd je nejméně, 5 je maximum, podobně jako v mezinárodním gastronomickém značení restaurací. Samozřejmě já mám většinou mnohem menší nároky, než světoznámí kritici. Chutné a dobré bylo jídlo, ostatní za moc nestálo (hygiena, rychlost, prostředí...).

0 0
možnosti

_muffin_

4. 11. 2011 9:34
autore

KAZDY kdo ma co docinenim s gastronomii vam rekne, ze LASAGNE si muze v restauraci dat jen uplny silenec. Nebudu radeji psat proc, me stacilo 20 let v gastronomii pracovat a videt co vsechno nazev lasagne muze nest.

A pokud chcete psat recenze mel by jste o tom neco vedet a ne hodnotit takto "amatersky". 

Co takhle fotku toho jidla? Proc tu neni, fotak v mobilu ma snad kazdy dneska. A moh bych pokracovat s tim co takova recenze restaurace ma vypadat. Tak jak jste to napsal vy urcite ne.

0 0
možnosti

Bujo7

4. 11. 2011 15:54
Re: autore

Lasagne si dávám proto, že když už si restaurace troufne toto jídlo zařadit do jídelníčku, je třeba jí za to tak trochu potrestat tím, že právě ty si dám. Fotky jídel bych mohl začít dělat, je to dobrá připomínka. Klidně pokračujte, rád se přiučím, každopádně nejste první, kdo mi vyčítá amatérský styl. Tady jde o to, že jsem obyčejný zákazník a jako takový jednoduše udělám kritiku a nezajímá mě nic, krom toho, jestli mi to chutná, jaká je obsluha atd. Člověk nemusí být mág, aby poznal dobrou restauraci. A samozřejmě- nedostávám za to zaplaceno, nepíšu do novin, atp. Proto nevím, proč si stěžujete, mohu si přece psát, co chci (v rámci mezí samozřejmě).

0 0
možnosti

velký jarda

4. 11. 2011 7:43
synku, synku

hezky napsané ale 200Kč bych za to nedal.

0 0
možnosti

_muffin_

4. 11. 2011 9:36
Re: synku, synku

Al Dente Pluskaufstraße 7, 4061 Pasching, Oberösterreich

zda se vam to jako ceska adresa?

0 0
možnosti

Jack Russell

4. 11. 2011 0:19
Beru v potaz, že jste kritik amatér

a že o co méně máte vědomostí a zkušeností, o to více máte zápalu. Moc "omáčky" a málo přesvědčivých faktů. Myslím, že byste měl napsat nejen co jste si objednal, co jste dostal, ale také jaké jsou vaše představy o tom, že by to mělo být a jaká byla skutečnost. Ale vzal jsem to jako sdělení vaší subjektivní zkušenosti, nápad to není špatný, ale ještě na tom popracujte. Jinak - rozplývat se nad cenou 200,- Kč za nudle s "něčím", no, nevím, nevím. Já bych to nedal, ale každý máme jinak hluboko do kapsy.R^

0 0
možnosti

Bujo7

4. 11. 2011 7:12
Re: Beru v potaz, že jste kritik amatér

200 korun mi v Rakousku, uprostřed nákupního centra v přeplněné restauraci, kde by si klidně mohli dělat rezervace, mi přijde jako dobrá cena. Pokud se podíváte na diskusi, kterou se mnou vedl majitel nejmenované restaurace pod předchozí kritikou, zjistíte, že ani dle jeho názoru to není špatná cena. Samozřejmě v Čechách máme ceny trochu jinde, protože je tady jiné platové rozmezí, atd. Jinak děkuji za vaše podněty a určitě je vezmu při příští kritice v potaz.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS