Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IX

IfčaX

31. 12. 2011 7:50
Asi by to chtělo konkretizovat restaurace.

S restaurací, kde by mi dali kupovanou polévku jsem se fakt ještě nikdy nesetkala. S jídlem nasáknutým tukem taky ne.  Knedlíky nevím - jídlo s omáčkou a knedlíkem jsem si  asi ještě nikdy v restauraci nedala.

Zeleninové oblohy jsou z mého hlediska fajn - spíš mi chybí, pokud je někde nedávají. Ale chápu, že pokud někdo zeleninu z nějakého záhadného důvodu nejí, tak je to pro něj jen zbytečný kus čehosi na talíři navíc.

Některé ty výhrady mi připadají spíš jakoby zhlédnuté v nějakém bufetu šesté kategorie.

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1618x
Křesťan, student, spisovatel, moderátor rádia ICM, amatérský kritik restaurací.

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky

Oblíbené články