(Ne)obyčejný román

Lukáš Navara

Kritika restaurací: Pizzerie Latrán

A je to tady! V mé jubilejní desáté kritice proběhne setkání dvou nejtěžších vah české gastronomie- mě a Zdeňka Pohlreicha. Ale nebojte se, příliš kečupu nepoteče.

1.12.2011 v 23:40 | Karma článku: 12.29 | Přečteno: 2333 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román 2- Druhá sýrová vzpoura

Máte chuť se zasmát a pobavit? Už máte dost klasických románů a telenovel? Tak to si přečtěte (Ne)obyčejný román- parodii především na telenovely.

3.2.2009 v 15:15 | Karma článku: 10.25 | Přečteno: 711 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román 2- Juffův triumf

Máte chuť se zasmát a pobavit? Už máte dost klasických románů a telenovel? Tak to si přečtěte (Ne)obyčejný román- parodii především na telenovely.

25.11.2008 v 20:30 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 706 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román 2- Emil Pracháč

Máte chuť se zasmát a pobavit? Už máte dost klasických románů a telenovel? Tak to si přečtěte (Ne)obyčejný román- parodii především na telenovely.

7.8.2008 v 20:30 | Karma článku: 8.98 | Přečteno: 945 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román 2- Sýrová vzpoura

Máte chuť se zasmát a pobavit? Už máte dost klasických románů a telenovel? Tak to si přečtěte (Ne)obyčejný román- parodii především na telenovely.

4.8.2008 v 20:30 | Karma článku: 8.20 | Přečteno: 869 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román- Losos v kádi

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže šestý díl- Losos v kádi.

27.6.2008 v 20:30 | Karma článku: 8.68 | Přečteno: 1108 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román- Válka generací

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže pátý díl- Válka generací.

5.4.2008 v 10:46 | Karma článku: 7.03 | Přečteno: 874 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román- Za tohle mi zaplatí

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Resp. jsem se o to snažil. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže čtvrtý díl- Za tohle mi zaplatí.

28.2.2008 v 17:15 | Karma článku: 9.41 | Přečteno: 1114 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román- Pikle

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Resp. jsem se o to snažil. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže třetí díl- Pikle.

26.2.2008 v 20:12 | Karma článku: 8.20 | Přečteno: 864 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román- Nadporučík Juff je na dně

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Resp. jsem se o to snažil. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže druhý díl- Nadporučík Juff je na dně.

24.2.2008 v 11:30 | Karma článku: 9.27 | Přečteno: 811 | Diskuse

Lukáš Navara

(Ne)obyčejný román- Problémy s procenty

Jestli se chcete odreagovat od všedních starostí, nebo jestli máte chuť se jen zasmát, měli byste si to přečíst. Je to parodie na román. Resp. jsem se o to snažil. Na obrázku vidíte logo Kuřecího románu, který mě k psaní inspiroval. Takže první díl- Problémy s procenty.

18.10.2007 v 21:45 | Karma článku: 9.00 | Přečteno: 990 |
Počet článků 43 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1618
Křesťan, student, spisovatel, moderátor rádia ICM, amatérský kritik restaurací.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Co právě poslouchám

více