Diskuse

Kritika restaurací: Restaurant u Eiffelovky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tev

5. 9. 2010 18:29
Jen tak dál!

R^ seriózních kritik na restaurace není nikdy dost! Jen tak dál a bleptala Don dona a podobné přehlížet ;-)

0 0
možnosti

Don don

27. 8. 2010 0:21
no

tak to je teda něco. Dokonce Fuchs to karmuje. Já teda ne. Mladá telátka brojí proti práci jiných aniž by cokoliv dokázali sami

0 0
možnosti

mak63

27. 8. 2010 8:29
Re: no

Don Done, nechtejte radeji vedet, co si ona "mlada telatka" mysli o vas. Pokud to same co ja, uz davno dospelej chlap, za klobouk byste si to nestrcil. Neremcejte a piste neco vic, nez jen hloupe poznamky k blogu, jaky vy byste zrejme nebyl schopny napsat. Mne se blog libi, je adekvatni veku autora a alespon, na rozdil od vas, neco dela... Neco poradneho, jsem mel na mysli.

0 0
možnosti

fioman

27. 8. 2010 0:02
Lukášku, Karma!!!!

Vy jste neuvěřitelný, Lukáši!R^ Už kvůli mě ve svém seriálu kritik restaurací pokračujte! Tolik perel v jednom článku jsem dlouho neviděl: "Paní servírka se netvářila příliš nadšeně, že jsme narušili její

pravidelné polehávání"..."A kde není mýdlo, nejsou čisté ruce"... "Po vyjití ze záchodu jsem

zpozoroval skupinu pavučin na stropě"...R^ To nemá chybu, Lukáši. Dorazila mě ta Vaše "skupina pavučin". Být Vámi, píši již pouze kritiky restaurací. Hlavně se držte svého stylu psaní. Nic na něm neměňte! Už teď se těším na Vaši další kritiku. S pozdravem Filip Fuchs, bloger a hledač literárních talentů. :-) 

0 0
možnosti