Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

falm

31. 12. 2010 3:41
Je preci jen znat, ze jsem jeste mamincin chlapecek

Moc dospele Vam to jeste nemysli.

"Jenže mé chuťové buňky si žádají být očarovány, tudíž jsem nucen dát 4 hvězdičky za jídlo. (4,5 za polévku, 3,5 za knedlíky)."

Poradny zvanec rozhodne nejsou plnene knedliky; na jizni Cechy by clovek ocekaval jine speciality. Take nechapu, jak chcete byt jimi ocarovan, co na nich by melo byt jeste lepsi, aby si zaslouzily 5 hvezdicek? Pritom jste je v popisu vychvalil do nebes.

Takze si to, chlapecku, priste srovnejte napred v hlavicce, aby Vam nadseny popis nekolidoval s hodnocenim.

Mam-li hodnotit Vas blog Vasimi petkovymi hvedickami: poutavost popisu 3.5-4, faktograficka verohodnost 2.

0 0
možnosti

Bujo7

1. 1. 2011 21:17
Re: Je preci jen znat, ze jsem jeste mamincin chlapecek

Děkuji za Váš názor. Člověka potěší oběktivní hodnocení.

Co by na těch knedlícíh mohlo být lepší... Myslel jsem, že je to jasné, ale není. Já od jídla očekávám výbuch slasti v mé puse. Ty knedlíky byly velmi dobré, jenže to byla kvalita chutnosti, která je spíše standartem, nebo by jím měla být. Těžko to mohu lépe popsat, mé kvality vyjadřování jsou velmi omezené.

0 0
možnosti

karhukoira

31. 12. 2010 0:45
Děkuji za aktuální zprávu,

ta posečená louka za hospodou mě úplně dostala. A svítí tam také sluníčko a je plus třicet stupňů?

0 0
možnosti

Bujo7

1. 1. 2011 21:10
Re: Děkuji za aktuální zprávu,

Máte pravdu, trochu víc jsem se sekl. Já vycházel z předpokladu, že v létě je posečená louka, v zimě tam samozřejmě byl sníh. Pokusím se příště vyjadřovat přesněji. :)

0 0
možnosti

fioman

30. 12. 2010 23:56
Povedená kritika, Lukáši!

R^ Je vidět, že Vám právě tato restaurace přirostla k srdci. Doufejme, že jste byl ve svém hodnocení skutečně objektivní.;-) Až pojedu do jižních Čech navštívit svého kolegu blogera Zieglera, určitě se tam spolu zastavíme.:-) Přeji Vám úspěšný rok 2011, Lukáši. F.F.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS