Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

úplně nová Viktorka

8. 4. 2011 8:10
svěží

A vlastně by to nebyl špatný nápad, nechat ohodnotit hospody teenagery:-)

0 0
možnosti

milmarma

8. 4. 2011 7:31
A to je milé...

... hezký nápad od malého velkého kluka - promiň, zaobírat se hodnocením stravování. Nezaujatě, čistě, viděno mladýma očima. Fakt, skvělá myšlenka. 

0 0
možnosti

simineta

8. 4. 2011 3:51
pravda

Pravda pravdoucí ;-);-)...drahé, nedobré..jídlo z obludné sámošky...se chlapíci z managementu Aquapalace moc nevytáhli ..škoda ..:-/

0 0
možnosti

gaisaka

8. 4. 2011 0:08
...

"A na to já jsem nesmírně háklivý" -) malej Sheldon Cooper, co?,))

0 0
možnosti

ab1536

8. 4. 2011 12:19
Re: ...

ten by ale nenapsal "vypliva":-). Az na tuhle obludnost to bylo prijemny a kratky pocteni.

0 0
možnosti

Krokodyl1

7. 4. 2011 23:58
Já bych je moc nekritizoval

Sice ne v restauraci, ale dole na baru "u žraloků" vloni byla asi nová servírka a pravděpodobně omylem prodávala velké piňakolády za cenu malých. Mňam! ;-D Nevěděl jsem co mám dělat dřív - jestli se koupat nebo nasávat! ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS