Diskuse

Kritika restaurací: Lesní hostinec Eisenmann

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JayVandermark

5. 12. 2011 15:37
Herzlich willkommen in Deutschland

aneb jiný kraj = jiný mrav. To znamená jinak upravené zelí a knedlíky. Ty samé knedlíky jsem jedl V Dresden. Sice mi moc nechutnali, ale Němci prostě dělají knedlíky podle jiné receptury než Češi, což je logické. To samé platí např. o boršči - v Polsku je to jen řepný vývar (to znamená horká červená voda, nic víc), na Ukrajině do toho přidají zeleninu, no a v Rusku v borči stojí lžíce. Máte se ještě hodně co učit z poznávání národních kuchyň.

0 0
možnosti

Bujo7

13. 12. 2011 23:42
Re: Herzlich willkommen in Deutschland

Jistě máte pravdu, že se mám ještě hodně co učit, ale můžete mi věřit, že tyto knedlíky nebyly dobré ani na německé standarty (byl jsem tam se známým, který zná Německo jako své boty a řekl, že to není normální ani u nich). Jinak je jasné, že jiný kraj, jiný mrav, ale jelikož píši kritiky s českými chutěmi a pro Čechy, je mé hodnocení jistě na místě.

0 0
možnosti

Camino.

17. 11. 2011 23:54
Vis, ze jsem Tvuj verny ctenar, tak si mohu dovolit

Te oslovit: chlapce, jednou z prednosti demokracie je, ze si nemusis nikdy! nic! libit, co je proti normalu. Okamzite jsi mel jidlo vratit s poukazanim na nedovareny knedlik. V kteremkoli zapadnim state se to dela, takze se neprovinis necim proti bontonuR^:-)

0 0
možnosti

dimple

19. 11. 2011 13:03
Re: Vis, ze jsem Tvuj verny ctenar, tak si mohu dovolit

taky mne to udeřilo do očí....

0 0
možnosti