Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gumidos

16. 12. 2011 8:20
to je jako recenze restaurace?

hmmm, zvláštní.

0 0
možnosti

AlesPresler

16. 12. 2011 1:38
Inu, co k tomu říct?

Aniž bych chtěl dehonestovat mladého muže a kazit mu radost z restaurací, zdá se mi, že žádná mu není dost dobrá. Oproti minule (a byť tvrdí opak, také mu ta hospoda nebyla dost dobrá), nyní tvrdí, že tam byl s doprovodem. Já mu tehdy vyčetl, že mi ho je líto, že nemá kamarády a brouzdá po putykách sám... Ale k věci, není to tak dávno, co jsem byl ve skvělé knajpě, kde pizzu přímo vyrábějí a mají i roznáškovou službu po širokém okolí. No a přímo na místě vám spáchají pizzu podle vašeho speciálního přání, anebo ji rozdělí na čtvrtiny - každá část jiná, ale placka homogenní. Chce to jen hledat. Jo a mladý muži, nechoďte do restaurací typu Pravěk, tam byste se teda dočkal skutečně pravěkého zacházení. Vlastně je mi vás líto... Bez přátel, bez nápadů, bez schopnosti si vybrat. A nelžete, že jste naposledy s někým byl, to byste alespoˇn použil slovo Honza anebo moje přítelkyně Alena...

1 0
možnosti

Bujo7

16. 12. 2011 6:38
Re: Inu, co k tomu říct?

Věřil byste, že jste mě svým komentářem rozesmál? Myslíte si, že by opravdu byl tak zoufalý a lhal o tom, že tam s někým byl? Přátelé se jmenovali Filip a Petr, ale to je vám stejně jedno, protože tomu stejně nebudete věřit. A já skutečně nemám potřebu nikomu dokazovat zrovna tento fakt (který je pro kritiky natolik nedůležitý, až je to zarážející, že se nad tím zarážíte).

Minulá restaurace se mi líbila, ale srážely jí chybky a chyby, jinak by byla dokonalá. To jsem napsal v minulé kritice a opakuji to i tady. Takže mě se líbila, ale nemohu jí s klidným svědomím dát více, než 3 hvězdičky. Jediná restaurace, která u mě získala 5* byla restaurace Český Mlýn, na kterou jsem již kritiku udělal dříve.

A díky za váš postřeh ohledně dobré restaurace. Hledat nepřestanu.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS